Od jednoduchých webů po e-shopy

Za každým webem je spousta práce – jak mojí, tak majitele webu.
Je potřeba si ujasnit, s jakým cílem web tvoříme. Vědět, kdo bude web číst, díky tomu dobře promyslet obsah – fotografie a texty. Případně rozmyslet a nasadit další systémy, které budete potřebovat.

portfolio

Fotografka Jana Bergerová

Jako každý fotograf má Jana svůj osobitý styl. Zadáním tedy bylo, aby web korespondoval s jejím stylem, doplňoval jej a přirozeně prezentoval Janinu práci.

Protože Jana zatím nemá svoji značku, při práci jsme také narazili na téma brandingu. Přesto Jana i web zatím zůstává bez značky, vizuální identity i loga. Naplnit zadání a přenést Janin styl do online prezentace se ale i tak povedlo.

Kruhová sdílení

Cílem webu bylo informovat zájemce o akcích typu kruhových sdílení a nabídnout možnost se takových kruhů zúčastnit.

Kromě tvorby webu a obsahu jsme se zaměřili také na to, jak automatizovat přihlašování na kruhy a rezervaci míst. Web obsahuje napojení na vybraný rezervační systém a na systém pro rozesílání hromadných e-mailů účastníkům a zájemcům.

Most snů

Most snů je e-shop s japonským užitým uměním dováženým přímo z japonských antiků.

Samotné předměty jsou tak krásné, že celý e-shop je postaven především na jejich fotografiích. Design e-shopu je střídmý a minimalistický, aby nerušil krásu nabízeného japonského umění.

Na e-shopu je vyřešený celý nákupní proces včetně platby a výběru dopravce. Čeká už jen na nacenění předmětů a dořešení expedice.

UŠILASI

Nyní už nefunkční web pro vlastní projekt šicí dílny sloužil jako výzkumný nástroj k ověření zájmu o jednotlivé služby, byl tedy vytvořen jako tzv. „fake doors“.

Obsahoval také odkaz na dotazník, pomocí kterého jsem si od potencionálních zákazníků zjišťovala jejich potřeby a přání, nebo jak nyní řeší problém, který by měla moje šicí dílna vyřešit za ně.

Po ukončení výzkumu zájmu o služby byl web převeden na současný e-shop.

Web české linie Umbandy: www.umbanda.cz

loga

Lesní klub Na stráni

Lesní klub, neboli lesní školka. Prostor obehnaný pouze přirozenou hranicí trnkových keřů na kouzelné stráni nad Všenorami. Děti se tu potkávají v bezpečném kruhu průvodců, a pod jejich vedeném rozkvétají do školního věku.

Při tvorbě webu jsem pro Lesní klub vytvořila i logotyp, ve kterém je vše zmíněné obsaženo – bezpečí kruhu, typické trnkové větvičky a rozkvět.

Pro potřeby označení školkových materiálů a pro potřeby marketingu jsem vytvořila linorytové razítko.

UŠILASI

Logotyp pro vlastní projekt šicí dílny, ve které budou probíhat kurzy šití a bude možné navštěvovat i otevřenou šicí dílnu.

Z každého kurzu návštěvník odejde s vlastnoručně ušitým oděvem. Cílem je, aby takových férově ušitých oděvů, ke kterým má jejich vlastník úplně jiný vztah, viselo ve skříních co nejvíce, a podpořit tak sdílenou ekonomiku, udržitelnost a férovost oděvní výroby.